Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik.

Klik "her" for at se vores cookiepolitik.

 

Ansøgningsfrist for §18-puljen

Oprettelse af forening
Der uddeles støtte fra § 18 puljen to gange årligt - i foråret og efteråret. De præcise tidsfrister annonceres her på hjemmesiden og i Hvidovre Avis.

Ansøgningsfrister for §18 puljen

Følgende ansøgningsfrister er fastlagt på §18 uddelingerne i 2015:

1. runde 2015 - forårsuddelingen - ansøgningsfrist er fredag d. 14. november 2014 kl. 12.00

2. runde 2015 - efterårsuddelingen - ansøgningsfrist er fredag d. 12. juni 2015 kl. 12.00

1. runde 2016 - forårsuddelingen - ansøgningsfrist er fredag d. 13. november 2015 kl. 12.00

2. runde 2016 - efterårsuddelingen -ansøgningsfristen er endnu ikke fastlagt, men forventes at blive i juni måned 2016.

Bemærk, ansøgte midler skal anvendes i det kalenderår de er ansøgt til. Søger foreningen støtte til aktiviteter i 2015, skal midlerne også anvendes inden udgangen af 2015. Der kan ikke overføres restmidler til næste års aktiviteter. Har foreningen restmidler, skal disse returneres til kommunen.

Hvornår får min forening svar på ansøgningen?

Alle ansøgninger skal behandles af Hvidovre Frivillighedsråd, der laver en indstilling på hver enkel ansøgning. Indstillingerne behandles af Social- og Sundhedsudvalget, der har den endelige afgørelse.

Har din forening ansøgt i forårsuddelingen, behandles ansøgningen på Social- og Sundhedsudvalgets februar møde.

Har din forening ansøgt i efterårsuddelingen, behandles ansøgningen på Social- og Sundhedsudvalgets september møde.

Der sendes svar senest 14 dage efter udvalgsbehandlingen.

Hvordan ansøger min forening om §18 støtte?

Der skal ansøges på Frivillighedsrådets officielle ansøgningsskema. Dette foregår elektronisk. Det elektroniske ansøgningsskema åbnes op når der indkaldes ansøgninger via hjemmeside og lokalpresse.

Vil du vide mere?

For yderligere spørgsmål i forbindelse med støtte fra § 18 puljen, kontakt konsulent Betina Engelhardt Rasmussen på tlf. 3639 3821eller via mail på btk@hvidovre.dk